Tuesday 14 August 2018

Merisik & Bertunang

Tek : Anys Idayu Zakaria 

Inilah yang diharapkan oleh semua wanita dalam setiap perhubungan. Teman lelaki bawa family datang ke rumah, merisik dan meneruskan proses seterusnya untuk menghalalkan hubungan percintaan antara dua jiwa. 

Alhamdulillah selesai sudah pertemuan keluarga aku dan si dia hujung minggu lepas. Tak kiralah ni merisik ke bertunang ke yang penting kata si dia langkah untuk menghalalkan hubungan kami. Alhamdulillah syukur tak terhingga, terima kasih sangat-sangat kepada family si dia kerana sudi terima aku dan anak-anak dalam keluarga mereka. 

3 months too go Insya Allah. Moga Allah permudahkan semua urusan terutamanya yang paling aku risau sekali dokumen untuk pernikahan. Inilah yang aku asyik fikir-fikir setiap hari. Kalau masing-masing dekat dan sama negeri tak pe. Boleh la buat bersama. Tapi ni seorang di Klang, seorang di Jb. Harapnya bila selesai part dia, mudah jugalah part aku nanti. 






No comments:

Post a Comment