Monday 28 January 2019

Sumber Inspirasi

Tek : Anys Idayu Zakaria

Petang semalam sebelum si dia tidur aku pesan, "jangan tidur dulu. Sayang nak menulis ni, nanti tolong baca dulu sebelum update status."
15 minit kemudian aku tengok dia dah tertidur. Penat sangat tunggu aku tak siap-siap. Petang aku nak kejut bangun tu boleh pulak dia mengigau sebut "status fb. Kenapa tak tulis lagi. Saya masuk dalam status tu awak seorang je boleh baca."
Dalam hati aku, amboiiii sampai gitu sekali bawa dalam tidur.
Bangun tidur, agaknya ralat sebab dah tertidur terus dia ambik phone aku. Aku tahu mesti dia skodeng fb aku laa tu. Tengok dah siap ke menulis dan update status.
Itulah #daddycool tukang komen, pengkritik, pemberi idea, dan inspirasi. Agak tak kena yang aku tulis dia hulur buku Rahsia Bapa Viral Kebangsaan. Terima kasih sayang ðŸ˜˜ðŸ˜˜

No comments:

Post a Comment