Thursday 28 February 2019

Misteri Dilaila

Tek : Anys Idayu Zakaria
Semalam movie time kami pergi tengok Misteri Delaila yang baru keluar wayang haritu.
Filem yang seram, pengarah memang berjaya bawa unsur yang menakutkan dan aku suka tengok peralihan dari satu babak ke satu babak. Memang asyik nak tutup mata je bila tiba waktu malam, takut konon ada hantu yang keluar heheh. Berjaya juga aku menjerit beberapa kali.
Yang kelakarnya lepas habis je movie, nak keluar panggung tu rata-rata penonton bersuara, "alaaa. Aissshhh nape macam tu. Heeee bodoh la cerita habis gini." Ni ayat yang paling jelas aku dengar.
Okey aku tak nak ulas panjang pun movie ni. Yang aku nak bagitau, korang tahu tak movie ni ada dua endingnya. Berlaku pada 15 minit akhir. Nak je aku bagitau budak tu, tengok lagi sekali kot boleh tengok ending kedua. So mesti dia tak komen begitu masa berjalan keluar dari wayang.
So sekarang ni kami tertanya-tanya apa ending yang kedua. Kalau ada yang dah tengok movie Misteri Delaila ni, bolehla kongsi ending yang korang tengok.
Rating movie 8/10 memang best. Mendebarkan, dan ending tu memang sesuai dah untuk ending pertama. Tapi still tertanya-tanya sebab ada dua endingkan. Still nak tahu apa ending kedua.

No comments:

Post a Comment