Sunday 10 March 2019

Captain Marvel

Tek : Anys Idayu Zakaria

Haritu masa sambut Hari Wanita Si Dia bawa aku tengok Captain Marvel. Yang kononnya kami nak tengok 3D. Tapi terpaksa cancel.

Masa tengah beratur nak beli tiket, Dia kata kita ambil tiket biasa je. Risau aku tertidur masa menonton. Haha dia memang dah tau tektik aku. Tidur tu memang kebiasaan bila aku menonton wayang.

Tapi masa tengok Captain Marvel haritu, aku sebolehlah menjaga mata dari terlelap. Mujur berjaya juga akhirnya.

Cumanya aku ni memang susah nak faham cerita omputih barangkali. Ada je yang aku confius. Sekejap faham, sekejap tak faham gitulaa.

Walaupun blur-blur akhirnya aku faham juga jalan cerita. Si Dia dah tolong cerita semula. Dari keluar wayang, masuk kereta non stop asyik bercerita nak bagi aku betul-betul faham.

Keseluruhan movie Captain Marvel memang best. Paling aku suka tengok dia bertukar baju. Cantik sangat baju yang dia pakai tu. Terasa nak pakai juga. Haha.

Yang belum tengok, boleh la pergi tengok. Boleh jadikan aktiviti hujung minggu bersama keluarga.

No comments:

Post a Comment