Tuesday 21 May 2019

Testimoni

Masa suami aku beli seluar online haritu, balik rumah lepas try ok semua dia suruh aku ambik gambar dan sent feedback pada seller.

Aku pun sambil nak hantar gambar, sambil tanya dia, "Awak ni memang suka bagi feedback pada sellerkan. Beli kat Shopee & Lazada pun siap bagi rating. Kalau sayang, confirm lupa punya nak rate, bagi feedback semua."

"Sayang kan seller juga. Apa yang sayang harap daripada customer. Mesti feedback positif kan."

Owhhh ye laa. Ermm, aku terlupa sesuatu di situ. Macam mana aku harap testimoni daripada pembeli begitu jugalah seller lain harap testimoni daripada buyer mereka.

"Ermmmmm, tapi kan. Awak lupa nak bagi testimoni sesuatu yang awak dah beli."

"Eh, mana ada lagi. Seluar ni je yang saya beli online bulan ni."

"Awak dah beli hati saya. Tak de pun bagi testimoni ke feedback."

Chia chia chia.. Tersipu malu pulak aku kenakan dia. Tu laa selalu kita je terkena. Dia ingat isteri dia tak pandai bagi pickup line ke. 🤣🤣

No comments:

Post a Comment