Thursday 13 February 2020

Besday Isteri 358 Hari

Sabtu lepas besday husband. Hari jumaat tu aku buat la surprise bagi flower& coklat. 

Hari Sabtu petang aku belanja family makan di Ink Library. Hari ahad aku order kek marble (aku yang teringin benor nak makan) dan cream puff. 

Kata husband....

"Thankiu sayang belanja makan. Syoknya besday saya dapat makan best hari-hari. Kita sambut besday saya seminggu tau, sampai besday awak next Sabtu."

"Eh, mana boleh. Mengelat tu. Besday awak sambut seminggu. Besday sayang sehari, sabtu tu je!" 

"Mana ngelat pulak sayang. Besday saya seminggu je, habis sampai besday sayang sabtu ni. 

Tapi besday sayang kita sambut setahun sampai besday saya tahun depan pulak. Sweetkan. Suka tak?" 

Gelak seronoklah aku gayanya kan. Boleh la plan nak habiskan duit suami. 🤣🤣 Duit suami sendiri kot, bukan suami orang lain. 

.
Anys Idayu Zakaria

No comments:

Post a Comment