Friday 4 May 2018

Filem Avengers Infinity War

Tek : Anys Idayu Zakaria

Haritu aku dengar dalam radio Filem Avengers Infinity War mencatat kutipan pecah panggung minggu pertama ditayang.

Hari pertama keluar aku dah pergi tengok. Tapi yang betul-betul buat spoil aku boleh tidur sepanjang filem ditayangkan. Boleh bayang tak. Macam mana bising gelak ketawa orang ramai, syiok je aku layan mata mengantuk.

Bila tahu filem tu catat kutipan giler-giler punya rekod, baru rasa nyesal tak tengok. Nak ulang tengok semula aku takut tertidur lagi.  Nilah akibat tak suka tengok filem omputih tapi teman orang lain tengok. Mujur dia tak kata rugi tiket beli untuk awak tau. Hahha.

Tapi, esok harinya aku balas semula tengok Dukun. Kononnya nak tengok cerita seramkan. Padahal tak de seram mana pun. Filem melayukan, so aku boleh la layan sampai habis walau tak best mana pun.

Eh eh, dia boleh balas pulak. Kita layan filem dia yang tidur. Jealous kot kita dah tidur masa tengok Infinity tu. Hhehhe.

Thanks awak sempat curi-curi masa berdating walaupun datang untuk berkursus last week. Minggu yang dapat mengubat kerinduan.

No comments:

Post a Comment