Saturday 19 May 2018

Majlis Pelancaran Buku 50 Kisah Rezeki Luar Biasa Suri Rumah

Tek : Anys Idayu Zakaria

Alhamdulillah syukur majlis ramah mesra dan sesi pelancaran buku yang dinantikan pada 12 Mei tempoh hari sudah pun berakhir dalam suasana yang penuh kemeriahan. Walaupun hujan lebat membasahi bumi Bangi, menyambut ketibaan kami majlis tetap berjalan lancar biar pun berubah tempat.

Memegang dan membelek buku yang ada nukilan sendiri sungguh rasa terharu seperti berada dalam mimpi. Pertemuan dengan kalian 23 penulis, juga mengujakan. Satu perasaan yang sangat gembira seperti kita pernah bersua. Walhal ini pertama kali berjumpa di alam nyata.

Terima kasih pada semua penulis yang terlibat. Sungguh rezeki ajaib. Datang untuk ambil 40 buah buku sahaja, rupanya ada sebuah untuk sendiri hadiah dari Editor, Pn Nisa. Juga ada buah tangan dari rakan penulis lain. Semoga ukhwah ni terus terjalin erat.

Terima kasih juga untuk awak yang sudi jadi peneman setia sepanjang saya berada di sana. Juga pengkritik dan pembaca pertama tulisan saya. Terima kasih untuk videoshoot yang dirakam. Semoga awak akan sentiasa jadi teman setia, memberi kata semangat, dan kekasih hati saya selamanya.

Alhamdulillah, semua tempahan sudah selamat dipos petang tadi. 20 buah buku ke merata semenanjung. Dan 10 buah terbang ke Sabah. Semoga selamat sampai ke tangan tuan empunya.

Didoakan setiap tulisan yang dikongsi dalam buku ini memberi sesuatu yang sangat bernilai pada kalian yang membacanya. Doakan semoga ada buku seterusnya. Insya Allah.

"Tulislah walau sepatah. Semoga tulisan kita mampu memberi manfaat pada yang membaca. Juga sebagai saham untuk akhirat"

Aiz
Kisah 1-2, Buku 50 kisah luar biasa suri rumah.

No comments:

Post a Comment